Vítejte v naší
e-AMBULANCI

Lékař online

Jak to funguje?

Kontaktujete náš klientský servis

Váš první kontakt s Protonovým centrem bude s Klientským servisem, kde Vám poradí náš koordinátor.

Dostanete termín video konzultace

Pokud je Vaše onemocnění vhodné pro protonovou terapii, náš koordinátor Vám nabídne termín na vstupní konzultaci.

Obdržíte e-mail s odkazem

Prostřednictvím e-mailu obdržíte aktivní odkaz, na který jednoduše kliknete a vyčkáte, až Vám lékař ve smluvený čas zavolá.

Spojíte se s lékařem

Video konzultace s lékařem může začít.

Chci se dozvědět více

Nová bezplatná služba pro všechny onkologicky nemocné pacienty, která jim umožňuje konzultaci s odborným lékařem z bezpečí a pohodlí jejich domova prostřednictvím videa. 

 

Pro koho je konzultace v rámci video ambulance určena?

Video ambulance je určena pro následující typy konzultací a skupiny pacientů:

1. Vstupní konzultace – pohovor s lékařem

  • Pro pacienty s nově diagnostikovaným onkologickým onemocněním, kteří mají podstoupit ozařování (radioterapii) a chtějí získat informace o protonové léčbě, jejich výhodách a rizicích, případně dalších léčebných alternativách.
  • Pro pacienty s nově diagnostikovanou rakovinou prostaty, kteří hledají způsoby léčby svého onemocnění.

 

2. Kontrolní konzultace

  • Pro pacienty, kteří jsou již minimálně rok po léčbě rakoviny prostaty v Protonovém centru (vyjma prvního kontrolního vyšetření).

 

Jak se objednat na video ambulanci?

Do Protonového centra se můžete objednat telefonicky, emailem nebo vyplněním vstupního formuláře na našich webových stránkách.

Klientský servis můžete kontaktovat na tel. čísle: 

+420222999000 

nebo prostřednictvím emailu: 

pacient@ptc.cz

Koordinátor Klientského servisu spolu s týmem lékařů vyhodnotí Váš zdravotní stav a v případě, že je Vaše onemocnění vhodné pro protonovou terapii, Vám nabídne vstupní konzultaci.

Část vstupní konzultace je možné absolvovat on-line.  Po naplánování termínu online konzultace s lékařem Vám bude zaslán potvrzovací email s odkazem, prostřednictvím kterého se ke konzultaci připojíte. Před video konzultací ještě obdržíte připomenutí formou SMS, abyste na ni nezapomněli.

 

Výhody video ambulance:

  • Možnost absolvovat vstupní konzultaci i v případě náhle vzniklého respiračního onemocnění či v případě karantény.
  • Snížení rizika nákazy koronavirem SARS-CoV-2 v době nepříznivé epidemiologické situace v ČR.
  • Šetření Vašeho času stráveného na cestách.
  • Konzultace z pohodlí domova.
  • Možnost připravit si dotazy na lékaře na základě zaslání prezentačních materiálů.

 

FAQ´s - časté dotazy

1. Jak probíhá video ambulance - pohovor s lékařem?

Prostřednictvím video ambulance se setkáte s lékařem, který s Vámi povede rozhovor týkající se Vašeho onemocnění a dosud proběhlé léčby. Lékař dále odebere Vaši anamnézu a vysvětlí Vám všechny léčebné možnosti, které máte.

V případě, že se rozhodnete pro protonovou terapii, lékař s Vámi probere všechny její výhody, nevýhody, rizika či možné komplikace. Také Vám vysvětlí, jak léčba probíhá, co Vás v PTC čeká a jak dlouho budete na léčbu docházet.

V případě, že jste pacientem po protonové léčbě a další kontrolu absolvujete prostřednictvím video ambulance, bude se lékař dotazovat na Váš aktuální zdravotní stav a další souvislosti týkající se protonové léčby.

 

2. Je konzultace v rámci video ambulance zpoplatněna?

Video konzultace je zdarma.

 

3. Vybírám si konkrétní hodinu hovoru s lékařem?

Můžete si vybrat časový úsek, ve kterém lékař konzultaci potvrdí (ráno, dopoledne, odpoledne).

 

4. Mohu si vybrat, se kterým lékařem se potkám?

Pokud byste měl/a požadavek na konkrétního lékaře, a my víme, že se problematice Vašeho onemocnění věnuje, zajistíme Vám termín konzultace s ním. V opačném případě společně vybereme jiného lékaře.

 

5. Co potřebuji ke konzultaci prostřednictvím videoambulance?

Ke konzultaci Vám bude stačit chytrý telefon nebo notebook/tablet/počítač s kamerou a mikrofonem, stabilní připojení k internetu a emailová adresa.

 

6. Jak se připojím do video ambulance?

  • Otevřete pozvánku v e-mailu, klikněte na odkaz a na Připojit se.
  • Dále se Vám zobrazí možnosti:

Pokud se připojujete z notebooku/počítače a nechcete si nic instalovat, klikněte na Připojit se z prohlížeče.

Pokud se připojujete z mobilního telefonu/tabletu (android/iOS), pak je zapotřebí stáhnout si zdarma aplikaci: klikněte na Stáhnout aplikaci: Google Play nebo App Store.

  • Zadejte své jméno a e-mailovou adresu a klepněte na tlačítko Další.
  • Pokud budete požádáni o zadání hesla ke schůzce, zadejte heslo ke schůzce – je v e-mailové pozvánce, klikněte na Další.
  • Aplikace po vás bude chtít povolení použití mikrofonu a kamery – toto povolte.
  • Klikněte ve stanovený čas na Připojit se ke schůzce.

 

7. Je video ambulance bezpečná?

Video ambulance probíhá prostřednictvím platformy Cisco Webex Meet. Veškerá komunikace probíhající mezi klienty a Webex cloudem používá TLS 1.2 a pro šifrování se používá AES 128 nebo AES 256. Podrobnosti k zabezpečení naleznete zde. Ochrana osobních údajů v rámci platformy Webex je specifikována v prohlášení společnosti CISCO, které je dostupné zde. 

V případě video konzultace jsou zpracovávány osobní údaje, tzv. metadata (video a audio), texty z chatu, hlas, obraz, zvuky z okolí, sdílení místa a času připojení, nahrané obrázky, IP adresa, apod…

 

8. Jaké jsou podporované internetové prohlížeče?

Cisco Webex je u kompatibilní s těmito prohlížeči: Chrome 65 (doporučujeme), Internet Explorer 11, Edge 25 / EdgeHTML 13, Firefox 48, Safari 11.0 a vyšší verze. Kompletní seznam minimálních požadavků pro Cisco Webex naleznete zde

 

9. Jaká další zařízení potřebuji pro spojení s lékařem?

Pokud se připojujete do video ambulance přes počítač (pomocí internetového prohlížeče), doporučujeme použít sluchátka, ideálně od mobilního telefonu, která jsou vybavena mikrofonem. Pokud nemáte počítač vybavený integrovanou kamerou, postačí běžně dostupná externí kamera.

 

10. Jak nahlásit problém s připojením?

V případě problémů s připojením kontaktujte, prosím, svého koordinátora léčby nebo  Klientský servis na telefonním čísle  +420 222 998 950 nebo na e-mailu: pacient@ptc.cz.